Dag 07 – Min bästa vän

Har faktiskt ingen bästa vän längre så tänkte skriva om en bra vän istället.

Elin Ohlsson!
Vi kände inte varandra innan vi började på John Bauer. Första terminen började en tisdag och hon började prata med mig på fredagen. Hon sa hej och sa lite om sig själv. Sen fortsatte hon prata med mig veckan efter. Om jag ska vara ärlig så trodde jag faktiskt inte att hon skulle fortsätta prata med mig, men man kan faktiskt säga att det är tack vare henne som jag INTE bytte skola eller linje.
Hade ingen pratat med mig så hade jag inte velat vara kvar.

Nu känner vi varandra mkt mkt mkt bättre och kan prata om i stort sett allt, och skoja om allt möjligt. Precis som det ska vara med vänner :) Hon är en av dom bästa människorna som jag känner. Och hon är ärlig, det är inte många som är det. I alla fall vad jag tror så är hon det, vet ju inte om hon ljuger om något för mig xD Men som jag tycker så är hon det och är det något hon inte gillar så säger hon det!

I miss you så du får ta och komma hit någon dag! Älskar dig! Och efter att jag lagt upp en bild på dig så kommer du älska mig JÄTTE mkt ;)

Ibland får man ju faktiskt bjuda på sig!

xoxo linda