Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag vet inte om jag ångrar så speciellt mkt, det är ingen mening egentligen. Det är mycket jag kan ångra att jag inte gjorde och sånt men jag kommer över det. Men just nu så ångrar jag att jag inte la ner mer tid på skolan när jag gick på högstadiet. Även om jag hade mer poäng än vad man behövde för att komma in på min linje så hade jag nog varit mer nöjd om dom varit lite högre.

Jag tycker att jag la ner ganska mkt tid i 9an, i alla fall mot slutet. Men det hade varit bättre om jag hade gjort så från början. Jag var bra i skolan tills jag bytte i 7an. Sen gick det inte lika bra längre. Jag skolkade ibland och brydde mig inte om att plugga till prov. Jag slutade skolka rätt mkt i 8an, hände bara någon enstaka gång och det gick kanske lite bättre i skolan. Sen i 9an så skolkade jag nog aldrig, och det är bra men jag hade många omprov, men det var även om jag pluggade.

Men det är nog något jag ångrar, att jag inte brydde mig så mkt om skolan som jag önskar att jag hade.

xoxo linda