Episode 13: The Hero Dies in This One

"It seems lika everybody is going somewhere. Taylor leaves, Haley goes on tour with Chris, Brooke runs for student-body president, and Lucas agrees to move in with Dan if he promises to hide some painful secrets"

Kom precis ner, var uppe och åt nyss. Kyckling och klyftpotatis :D Igen, typ xD Men det var gott idag med och nu är jag jätte mätt!

Jag och mamma insåg innan att bröllopet är nästa vecka! Längtar faktiskt, hoppas vädret är bra bara för vi ska vara utomhus. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu bara, har lite funderingar men vi får se :)
Men det betyder också att HARRY POTTER PREMIÄREN ÄR NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!! och guuuuuuuud vad jag längtar!

Lotta på Liseberg är senare sen så kanske ska kolla på det med My och kanske äta cheesecake :D

xoxo linda