Episode 5: I Will Dare

"Felix organises a dare night that has Tree Hill teens taking crazy chances all over town. The adults try some daring behaviour, too: Karen dates her business professor and a beautiful customer cozies up to Keith"

Var och kollade på fisksläppet innan och det var faktiskt riktigt roligt! Alla människor där va så roliga också. Dom frågade om vi ville hålla en fisk eller i hoven och så skulle dom ta kort, eftersom vi inte har sponsrat dom eller vad det nu var så kändes fel, och så vågade vi inte heller xD

Ska snart gå och duscha och sen ska jag kolla på avsnitt 5, som jag har skrivit. Ikväll ska vi kolla på Stefan&Krister och jag tror jag har sett den som visas, men det gör inget :) Åt innan och åh så gott det va! Kyckling i tomatsås med krocketter, låter kanske inte gott? Men jag älskar det!

xoxo linda