Göteborg!

Andra dagen i Göteborg är snart över och det har varit en bra dag :D Först va vi på Universeum och sen åkte vi hem för att äta, efter det blev det Liseberg för där var det "Lotta på Liseberg" och det e något man måste göra :P
Så jag har bilder från dagen och även lite klipp från programmet också :D Men sånt lägger jag upp när jag har min dator eller när jag är hemma, har min med mig men inte packat upp!

Vi träffade Joel och Lars på Liseberg och jag och Joel gick och spelade. Tog sån "Gripklo" och fick en rosa sötnos ;) Ska se om man kan vinna något till Älskling :P

SÖTNOS: Jag har inte hittat något till dig ännu men jag har bett My och mamma om hjälp så vi får se vad vi hittar! SAKNAR DIG! <3

PAPPA: TACK SÅ JÄTTE MYCKET! :D Hoppas du och katterna har det bra hemma, vi saknar er :) I alla fall jag :)

Ska snart gå och lägga mig för imon blir det Liseberg med Joel, och MY så klart. Får hoppas att det går bra och sånt. Har massa mynt som ska spelas upp ;)

xoxo linda