Hårfärg

Sitter med en blond hårfärg i huvudet och försöker få bort min missfärgade lugg. Det som en gång var illrosa är nu mörklila blandat med typ brun så ska försöka jämna till det lite. Tyvärr så räckte inte färgen till hela håret så har inte tagit så mkt på huvudet utan mer på underhåret eftersom det var mörkast.

I alla fall, har inte gjort så mkt sen jag skrev sist. Var och handlade med mamma innan och jag fick köra hela tiden, och det gick väl ganska bra ibland :PHar tagit bort tartten från Lisa för hon är så klumpig med den så hon kanske skadar sig inatt. Men hon blev jätte glad, hon kunde ju inte tvätta sig innan så det kändes nog riktigt skönt för henne.



Skrev ju förra veckan eller när det nu var, att jag hade köpt två navelpiercingar och den ena gick sönder. Den lyckades vi laga så är ganska nöjd. Idag pajade den andra så ska försöka laga den imon. Har den med rosetter på mig nu. När jag byter piercing så tar jag alltid handsprit på dom för att döda bakterier och sånt. När jag gjorde det idag så kom Lisa och satte sig med nosen rätt nära och jag och pappa tror att hon blev lite hög för hon vinglade lite efter att hon suttit där ett tag :P

Jag blev "hög" på fönsterputs. Den luktade så skarpt att jag hostade och sånt hela tiden. Och nu är jag yr, konstigt luktsinne, smaksinne och är lite smått dum i huvudet. Men det känns bra ;) Bara att gå och lägga sig sen :P
När jag har tvättat ut färgen ur håret så ska jag duscha. Hade tänkt göra ansiktsmask och hårinpackning men gör nog det på onsdag innan bion, eller efter bion, får se. Kanske inte kan tvätta håret då men det borde ju gå. Aja, kul information :D

xoxo linda