Harry Potter och Dödsrelikerna del 2

Filmen vad BÄST! Lite synd att visa delar som va i boken inte var med, och dom gjorde om filmen lite med saker som inte stod i böckerna, men allt som allt så var den faktiskt super bra! Lite ledsen över att det är slut nu bara :( Kan ju säga att jag har växt upp med dom filmerna och böckerna. Älskar dom verkligen! Tyvärr så har ju allt ett slut, men detta kom för fort.


I alla fall. Just nu sitter jag och väntar på att My ska komma ner för hon skulle hjälpa mig färga håret men hon verkar ha glömt det för typ 5 gången idag. Duktigt!

Imon ska jag kanske till vårdcentralen och se om dom vet varför jag har mått illa varje dag sen 9 juni. Otroligt irriterande och jag vill inte ha det så när vi är i Göteborg! Så får se. Pappa tror att det kanske är järnbrist och det är ju inte omöjligt.

Ska försöka fixa håret själv nu för jag orkar inte säga till henne, igen.

xoxo linda