Jobb jobb jobb

Kom precis hem efter att ha kört till Joel (ex) och hämtat mina saker som jag har haft hos honom, och även fått nya filmer som han har fixat till mig. Kändes konstigt, brukar ju inte vara så stel stämning mellan hans familj och mig och så brukar jag faktiskt stanna och sånt. Men det är ju tyvärr sånt som händer när det tar slut. Fick träffa hans hund igen i alla fall och henne har jag saknat jätte mkt! Så mysig hon va varje gång jag va hos dom och hon ville alltid ligga jämte mig :) Tyvärr är det sånt som tar slut när man slutar komma...

I alla fall, har jobbat nästan hela dagen idag och har ont nästan överallt, men slipper jobba tilsl vecka 31 nu i alla fall och det är jätte skönt! Köpte en tratt till Lisa också för hon har ett sår som hon ständigt sjka ta sönder så hon blöder, så tyvärr "plågas" hon nu. Tycker lite synd om henne men vi är ju tvungna.
Just nu verkar hon inte ha problem med den för hon och Göran leker och bråkar väldigt mkt just nu, och slåss för fullt :P Som det ska vara helt enkelt :)

Ska upp och se om det finns något att äta, typ grillat från i lördags. Jätte sugen på det! Skriver om dag 5 snart.

xoxo linda