Mjau

Göran skrek precis, han vill ha mat så det ska han väl få då. När jag har fixat det så tror jag att jag bänkar mig i soffan med två avsnitt av OTH innan jag somnar. Eller om jag fixar mig lite och sen kollar på det, jag får se :)

Måste verkligen börja läsa mer i mina teori böcker, har blivit jätte dålig på det!

Va ju tänkt att vi skulle till gamla mormor men tydligen så gick inte det för det skulle vara något där hon bor, så vi åkte till Växjö och sen till mormor. Riktigt trevligt, tills jag upptäckte en ENORM GRÄSHOPPA!!!!!!!
Det var så otroligt äckligt, den va ju inomhus och det va bara jag som såg den så skulle försöka visa dom andra och till sist såg dom den med. Jag och My sprang ut och där va min morbror och en katt. När jag skulle gå till katten så såg jag att den låg jämte en till gräshoppa. Mormors hus är typ omringat av gräshoppare! Usch det var hemskt så har gått runt och kollat efter om jag ser fler, så fort man bytte rum så kollade man lite.

xoxo linda