Packlista

Höll på att skriva en packlista uppe hos My innan när vi åt pizzan som vi gjorde. Den var god btw!
Men när jag kom ner så började jag kolla bland mina kläder för jag hade inte skrivit upp några eftersom jag inte vet vad jag har och så ännu. Men jag började kolla i alla fall och sen tog jag kort på det som jag tror jag ska ha med och sen fixar jag i ett word dokument med bilder och text så jag verkligen vet vad jag menar. Känns rätt smart men ska fortsätta med det imon, måste ju ha något att göra då. Eller om jag gör det på onsdag för vi kanske ska till gamla mormor imon.

Just nu så ska jag göra knäckebröd med philadelphia ost och sen ska jag nog kolla på ett avsnitt av OTH, eller om jag ska kolla igenom mina inspelningar. Jag får se, annars tar jag inspelningarna i veckan. Har ändå sett det mesta. Onödig fakta onödigt sent men så är det. Har inte känt för att skriva riktigt. Jag ljög, förlåt! Haft jätte sug efter att skriva men har inte vetat vad! Och jag är väldigt sugen på att läsa så det ska jag göra innan jag somnar sen. I alla fall försöka orka med ett kapitell.

Håller på att bränna "Die Welle" som älsklingen fixade till mig, tack! Lite kul, filmen är tysk, jag som är svensk har sett den 2 ggr, Maxi är tysk och har aldrig sett den. Lite illa faktiskt, men nu har han sett den :)
Ska fixa en låt till mamma också, har ingen aning om hur det kommer gå då  ingen vet riktigt vad den heter, men men :)


Hittade ÄNTLIGEN tidningen. Kollade ju här men dom hade den inte så kollade på Presstop när jag och Maxi sov i lägenheten. Blev jätte glad när jag hittade den :D 55:- tror jag den kostar. Har inte läst hela ännu, tänker spara den till vi åker till Göteborg!

Nu vill Göran ha mat så ska gå och fixa allt sånt hade jag tänkt.

xoxo linda