Växjö med mamma - bilder

Var ju i Växjö med mamma igår. Fick köra till djuraffären vid Maxi och sen från Maxi till lägenheten. Mamam körde mellan djuraffären och Maxi, skulle bli krångligt för mig. Men annars tycker jag att det gick bra för mig, ganska i alla fall. Gick ju inte bra överrallt men vafan. Innan vi körde till lägenheten så stack vi till det stället där vi har börjat jobba för att lämna saker, men det gick helt okej det med.

I lägeneheten så satte jag mig i solen på balkongen och njöt medans jag läste i "Vargtimmen". Har kommit typ halvvägs med den nu så ska fortsätta idag. När jag hade läst lite så bytte jag till teoriböckerna. Det är rätt kul faktiskt. Det är frågor i så jag frågar mamma ibland. Är typ tänkt att man ska ha en lärare som säger vilka sidor man ska göra och antagligen så går den igenom vissa saker och då nämner han kanske det som man ska svara på. Vad vet jag? Men det gick ganska bra ändå :)




Härligt :D

Sen fick jag köra hem :D Skulle till McDonald's så jag fick ta McDrivern men det gick faktiskt bra det med, fast när jag skulle beställa så hörde hon inte mig och trodde att det var någon annan som körde, men vi fick det vi skulle ha och gott var det!

xoxo linda