Zzz...

Är rätt trött faktiskt. Har märkt att jag är det ofta, men kanske är så när man är tonåring :P

Har precis "plågat" Lisa. Hon har ju ett sår och har därför tratt me nvi tar av den på kvällarna och hon har skött det bra men så rev hon upp det rätt nyligen så fick tvätta det och sen smörja in. Krävdes 3 personer idag. My och Hannes fick hålla fast henne och jag tvättade men sen smet hon så jag och My bytte. Till sist gav hon väl upp lite, men hon vet att det är det bästa för henne. Hon har rivit upp det så mkt att det snart ät fram till ögat.

I alla fall, har gjort det jag skrev att jag skulle göra, fast har INTE läst. Funderar på om jag ska läsa ut "Vargtimmen" innan jag fortsätter med teorin i fortsättningen. Men jag vet inte, känns nästan som om jag blir lite stressad av att ha alla böckerna så kanske bättre att ta en i taget.
Fast jag läser ju inte deckare på kvällen så tänkte ju ta teorin då men kanske ska ta deckaren först, så speciellt läskig är den ju inte så det kan ju inte skada? Men jag får se hur jag gör :)

Imon är det bröllop! Och jag hoppas att det är uppehåll för jag vill inte sitta ute i regnet :P Kommer bilder på hur vi ser ut och sånt innan vi åker, och sen kommer bilder från bröllopet på lördag kanske. Kanske ska fixa lite tidsinställda inlägg imon.

Nu ska jag tvätta ansiktet så jag har det gjort. På söndag blir det sova i lägenheten med Älskling :) <3

xoxo linda