2 månader, <3

Igår firade jag och Älsklingen 2 månader tsm :)

I söndags så kom Maxi hit och vi gick runt lite i Alvesta :) Va hemma lite men valde att gå ut då stämningen inte e bra här. Men det var skönt ute. Tror vi gick ut två gånger om jag minns rätt :)
Vid 9 tiden körde mamma oss till Växjö för vi fick inte sova här så vi skulle göra det i Växjö. Då körde hon oss till Konsum och vi köpte chips och en dricka. Vi/jag hade tänkt att vi skulle gå till sjön och ligga på en filt men när vi kom till lägenheten så tog vi balkongen istället och det var mysigt det med faktiskt :)


Ser kanske inte så mysigt ut men det var det. Vi bytte om till "mys-kläder" och satt där ute ett tag. Vädret var lagom med så det va ännu bättre!

Vi gick in och kollade på film sen men jag lyckades somna innan jag hunnit fixa mig för sängen/soffan. Somnade i någon konstig ställning och längst in i soffan. Hade inte tänkt somna då, bara blunda lite men det gick ju inte så bra. Till sist somnade nog Maxi med och denna natten sov vi jätte bra och lugnt :) Vaknade runt halv 9 och somnade nog innan 1, har aldrig hänt innan :O  Men det var skönt :)

När vi vaknade så gjorde vi inte så mkt. Kollade om filmen som vi somnade till, och vid 12-tiden gick vi till sjön och la oss där i solen. Varmt så man kunde dö.





Efter en timme så gick vi tillbaka till lägenheten och satte oss på balkongen igen. Minns inte mer va vi gjorde, eller vi kollade på film igen och vid typ 5- halv 6 så gick vi till stationen för hans buss skulle gå fem i 6. Efter att vi sagt hej då så gick jag till lägenheten och städade och sånt och sen kom My, mamma och mormor. Dom hade varit i Kosta och nu skulle dom hämta mig för vi skulle jobba.

Men jag tycker det var en bra dag och mysig, väldigt bra sätt att "fira" 2 månader tsm :) <3

xoxo linda