Bored

Tror det stavas så?

Har jätte tråkigt och är jätte varm. Vet inte vad jag ska göra. Funderade på om jag skulle ta och läsa en stund, finns ändå inget annat jö. Eller jo, jag har korsord som jag kan göra men känner inte för att tänka riktigt...

Är ledig imon och då hade jag tänkt att städa och fixa lite hemma och sen sticka till ICA och hämta tröjan. Fast kom precis på att eftersom det var mamma som betalade så kanske det e hon som måste hämta den? Annars får vi se när hon kommer hem så kanske hon vill följa med mig dit så vi fixar det. Annars får hon mitt legg bara så kan hon fixa det själv. Men sånt löser sig alltid!

Jag kom precis på att han som jag skriver brev med hade skickat ett förra veckan, kanske borde ta och svara på det? Har ju ändå tid över så varför inte. Har dock ont i huvudet så kanske börjar skälla ut honom för en del dumma saker som han skrivit, kanske ska dricka lite först och hoppas att det blir bättre!
Spännande, I know (Y)

Skola på torsdag, på morgonen i alla fall. Får prata med Henrik om han vill ha kvar mig där för att ta betygsnack, annars gör vi det på idrotten på fredag. Vet fortfarande inte om jag måste komma på engelskan men hoppas hon säger det på svenskan, så man vet. Annelie och Janeth ska sova här torsdag-fredag så får se va vi hittar på :) Dom ska sova hos My men jag har bestämt att jag får vara med så ska komma och störa dom ;) Men det får dom helt enkelt stå ut med för jag bor ju här med :)

Nu blir det att skriva brev och läsa.

xoxo linda