Dead

Känner mig lite död just nu. Är jätte trött och har väldigt ont i huvudet, känns inte så kul. Men det är bra att det är helg så man kan vila upp sig då.
Det blev ingen minigolf idag utan vi pratade betyg så nu vet jag vad jag får i SV, ENG, MA-B och Idrott. Matte och idrott räknade jag ut själv.
På engelskan så kollade vi klart på filmen vi såg igår, "Braveheart" och sen kollade vi på "I am number 4". Den var bra så jag har bett Joel fixa den och en till på DVD till mig :D

Vi valde att INTE jobba idag för ingen av oss mår bra så vi åker in imon och då hämtar vi min andra kamera med :) Och My ska ha ny mobil så vi ska se om vi kan fixa det imon med.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Antingen vilar jag, kolla på film eller så läser jag. Min dator dör snart så ska i alla fall dra mig ur sängen för att hämta den. Sen läser jag väl troligen.
Vill gärna inte lämna sängen för Göran ligger jämte/på mig och sover :)

Såhär så jag ut idag i alla fall...

Väldigt fint (Y) eller inte....

xoxo linda