Förolämpning?

På min FB är det en kille som jag "känner" som håller på att säga massa saker om min profilbild. Att han "skiter på sig" när han ser den och får blodig diarre. Han tycker att det är skämt, jag tar det som en förolämpning för det är inget som man skojar om, inte när man säger det flera gånger.
Jag är kanske överkänslig mot sånt men jag har mina anledningar.

Sen blir det inte bättre av att en viss hora Mikaela gillar att han ber mig byta profilbild. En idiot som jag har stört mig på ett tag nu och jag har BRA anledningar till det också. Hon behöver egentligen bara synas så får det mig att bli skit förbannad och känna att dagen är förstörd. Men det gillar hon kanske.

Maxi, hata mig hur mkt du vill för att jag skriver om henne, men hon sabbar fan allt!
Mamma och pappa, jag vet att ni INTE gillar att jag skriver detta men det är ändå mitt val och hon läser ändå inte.
Tycker det är jobbigt att en person kan göra så bara genom att finnas.
Och att folk tycker det är kul att klanka ner på folk, som han som "klagar" på min profilbild.
Men visst, jag kanske är överkänslig men som jag skrev så har jag mina anledningar.
Vad är det för fel med att ge en komplimang? Han kunde skrivit något snällt, sen skiter jag i om han menar det eller inte, men det kan han hålla för sig själv!

Är på så otroligt dåligt humör idag av olika anledningar. Gillar inte att folk ljuger eller håller på som dom där uppe---^  Det blir inte bättre av att man mådde dåligt från början.

Har läst lite i boken och har kommit en bit nu. Den är lite dryg men jag mår i alla fall bättre. Men nu ska jag upp till mamma och kolla på film med henne och förhoppningsvis så är det andra lite bortglömt efter, i alla fall under filmen.

Idioter!

xoxo linda