Frågor&Svar

Vad är det första du tänker på när du vaknar? – Snälla, en timme till…
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? – Ja, om jag inte hade haft pojkvän.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? – Ja.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? – Ja.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? – Ja det hoppas jag, men jag dricker inte.
Har du någonsin pussat någon som varit hög? – Inte vad jag vet!
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? – Alltid.
Vem är den största idioten du känner? – Det finns många.
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? – Mysa jätte mycket.
Hatar du någon just nu? – Absolut!
Vem tog senast på din rumpa? – Annelie eller Maxi tror jag.
Har du syskon som är äldre än 21? – Nej.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? – Vet inte när jag fick det så svårt att svara.
Saknar du någon just nu? – Alltid
Är du längre än de flesta i din ålder? – Kan jag inte påstå!
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? – Nej eftersom det oftast är jag som blir dumpad.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? – Fy fan för båda två i så fall.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? – Japp.
Känner du någon som är oskuld? – Ja då.
När gapskrattade du senast? – Vet inte, kanske igår.
Brukar du tänka innan du talar? – Allt för sällan…
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? – Kanske.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? – Tyvärr.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? – Typ.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? – Det hoppas jag.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? – Nej, mitt val, mitt liv!
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? – Beror på vad som räknas som svordomar.  
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? – Ibland.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? – Japp.
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? – Ja, om man fick välja sina stunder.
Pratar du ofta? – Beror på.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? – Sängen.
Vad är det bästa som hände dig idag? – Att jag slapp jobba kanske.
Vem har du umgåtts med idag? – Ingen mer än dom i skolan.
Är du en elak person? – Ibland.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? – En bil kanske, nej jag vet inte.
Vad lyssnar du på just nu? – Tv:n.
Tror du att andra människor tycker illa om dig? – Oh jaa.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? – Springa kanske, eller dö.
Är du lycklig? – Inte överdrivet, bara väldigt sällan.
Vem skrek du senast på och varför? – Maxi kanske. Ibland borde han tänka på vad han säger när andra är med…
När grät du senast? – Minns inte riktigt.
Vem kramade du senast? – Amanda.
Är du rädd för mörker? – Japp.
Vad drack du senast? – Mjölk tror jag.
Tror du att två ex kan vara vänner? – Ja, jag gör det men inte dom…
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? – Japp.
Sover du med dörren öppen eller stängd? – På glänt.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? – Både ja och nej.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? – Maxi.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? – Familjen + djuren, vänner och Maxi.
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? – En.

xoxo linda