Give me love, give me love

Älskar Alive med Linda Pritchard eller hur hon stavar det. Väldigt fin med faktiskt :)

Ska snart dra mig mot duschen. Har gjort allt jag skulle idag förutom byta lakan för jag var tvungen att tvätta tyget som sitter runt madrassen, eller bara den övre delen. Hade behövt tvätta ett annat skydd som sitter över den stora madrassen, fullt med tassavtryck -.-'

När jag har duschat så går vi till Netto och sen mot Grönkulla :D Tror jag har skrivit G-kulla någonstans med det är samma, min förkortning på den bara.

Kom på en sak nu. Låten "Om sanningen ska fram" låter ju som att den sjungs av en ganska ung kille men sen såg jag en bild på honom för någon dag eller vecka och då såg han så sjukt gammal ut, i alla fall jämfört med vad jag trott. Och sen idag läste jag att han var 39 år. Vet inte varför jag tycket det är äckligt men bara känns så. Låten i sig är inte så jätte bra egentligen men den sätter sig och till sist blir den lite bra ändå.

Brännde en skiva innan med Glee :D Måste ladda ner typ 7 låtar till för att kunna göra en ny skiva med blandade låtar men jag kommer inte på några som jag vill ha så det är bara att vänta (Y)
Funderar på om jag ska lära mig introt på min ringsignal på gitarr, den låter enkel så det borde ju gå :p Fast den är ju gjord med elgitarr och vi har bara en akustisk, men det funkar nog det med! :D

Kanske sover i Växjö med Älsklingen i helgen :)

Nej, nu ska jag duscha och se hur mkt färg jag har kvar i luggen sen ;)

xoxo linda