Gulligt ^^

Läste precis en gullig komentar från Amanda i min klass, hihi :D
Jag saknar faktiskt också skolan, man träffar typ ingen nu på lovet och hann inte riktigt säga hejdå till alla så det var lite tråkigt :(

I förrgår var det midsommar och då kom Maxi hit och efter någon timme så åkte vi till mormor. Där åt vi grillat och massa annat till det och ÅH! jag dör, älskar verkligen hennes mat och speciellt när hon grillar, kan nog leva på det tror jag. Blev för mätt, som vanligt ^^ Senare sen mot kvällen så blev det jordgubbstårta och glass, tårtan var jätte god den med men den kändes inte skön i magen :P
Fick sällskap av en katt innan vi skulle sova men den gick sen, kommer bilder på den. När vi vaknade första gången fick vi sällskap av en annan kisse, mysigt :) Och den va med oss tills vi åkte hem nästan. Åt skinka med oss när vi åt frukost.

Igår körde vi hem Älskling och jag fick övningsköra från honom till Maxi (affären) och sen därifrån och hem. Har aldrig kört hela vägen hem eller "inne" eller vad man ska säga. Asså på parkering och sånt. Gick väl ganska bra, ingen skadades i alla fall :D

Igår kväll var vi hos familjen Björk och åt grillat, jätte gott det med! Satt och pratade rätt mkt. Joel som är 10 år är ca 150 cm och om typ 5 år är han längre än mig, känns lite surt :P Efter vi hade ätit efterrätt som var god och hade en speciell smak (jordgubbar blandat med socker och limes och glass + grädde till det). Efter vi ätit spelade vi kort, "Neger och president" och det va rätt kul, vann rätt ofta ;)

Men bilder från allt kommer sen, ska lägga över dom på datan först. Men tog inte så många bilder alla, blev på någon katt och sen på mig och Maxi ^^

Nu, frukost!

xoxo linda