Måndag

Idag är det måndag och det betyder näst sista dagen i skolan :) Fick veta betygen i alla mediaämnena och jag är helnöjd, typ :D Ska skriva upp alla betygen sen eller längre ner.

I alla fall, det hände väl egentligen inte så speciellt mkt där. Hade på mig ett par platåskor, tror jag det heter, jösses, det är som om folk aldrig hade sett ett par skor förr. Bara för att dom är högre än dom som folk vanligen använder så är det väl inget fel på dom?
Våga vara annorlunda sänger jag bara. Jag gillade dom i alla fall och Elin verkade älska dom så det var det ända som räknades ;)
Dom skorna blir det imon, på avslutningen. Ska försöka ta många kort!

Men känner mig inte så sugen på att gå till skolan imon faktiskt, av olika anledningar. Men dom ska inte få förstöra för mig, inte allt.

Efter skolan (slutade ca 14:00) stack jag och Maxi till lägenheten, sen till skejtparken för att träffa Robin, sen tillbaka, sen till McDonald's och till sist stationen.

Färgade luggen innan och den är väldigt rosa nu, på vissa ställen. På något ställe var den lite mörkrosa så kanske missade lite där men vafan, orka bry sig...
Betygen:
Matte A:
VG
Matte B: G
Idrott: G
Svenska A: VG
Engelska A: VG
Mediakunskap: VG
Datorkunskap: VG
Programmhantering: VG
Webbdesign: VG
Media produktion (fortsätter kursen i 2an, kan alltså höjas): G+

Har aldrig haft så bra betyg så jag är faktiskt nöjd. Har faktiskt börjat fundera på att läsa Matte C men jag är rädd att det kan bli för svårt, tyvärr. Men jag får se hur det känns, om jag har tid till det. Men i så fall läser jag väl kursen på ett år och inte ett halvår som jag har gjort med A och B. Men det får jag ta när vi börjar igen.

Nu ska jag sova och ränsa tankarna. Hoppas på att vanka lite utvilad, ska upp vid 7 och sen ta bussen till skolan 9:09. Kommer komma lite försent men det vet mina lärare i alla fall :)
Hoppas det blir en bra dag med!

Bild från dagen kommer, om jag orkar bry mig om att lägag upp någon.

xoxo linda