Mätt och go

Inte riktigt men nästan. Mätt är jag i alla fall!

Var ute och handlade med My innan och vi fick allt. Men måste ut igen för mamma ville ha jordgubbar så ska se om någon fortfarande sitter ute. Ska kolla om My är klar med brödet ännu bara.

Efter att vi varit ute så gick jag in och satte fast katterna i deras selar och sen gick vi ut, jag solade och läste men usch så varmt det var. Sen kom pappa och kör in på gräsmattan så Lisa blir jätte rädd och flyger in och nästan stryper sig själv med kopplet. Men jag fick stop på henne så jag kunde koppla bort henne och sen gömde hon sig. Göran hade sprungit fram till trappen och ville in men sen kom pappa gående så han gosade lite. Jag tycker allt va jätte kul och dom skadades ju inte så det var lugnt!

Pratade med mamma innan och på tisdag börjar vi jobba! :D Får se hur länge vi får det, kanske bara är en dag men det är pengar det med! Och kanske så får vi på ett ställe till och det är ju med bra :) Men ska kolla med henne sen för det är segt att ta allt på telefon, så vi får se hur det blir :)

xoxo linda