Myspys

Ligger i sängen och kolla på TV med Lisa :) Fast hon sover egentligen.
Har varit på VC och gjort prover, inte skönt. Sen tog jag ut pengar för jag ska fylla på mitt busskort imon när jag väntar på Älskling på stationen.

Ikväll blir det att va hemma för tydligen blir det inte UNF idag utan typ imon pga niorna har avslutningsmiddag. Men det gör inget för ikväll går "En mor till salu" på fyran och då ska jag köpa något tjockt och kolla på den och ha kul :D Såg ju den i Göteborg på Liseberg i december och den va rolig!

Funderar på om jag ska sova en liten stund eller om jag ska duscha först och sen sova lite kanske. Åker ju till Växjö med My vid 13:07 så har ju tid på mig jö. Tar kanske med någon kamera så det dyker upp lite bilder senare sen, om jag köper något vet jag ju inte men ändå.
Har inte mkt pengar kvar så det suger lite, men snart kommer lönen i alla fall och det e ju alltid kul!

xoxo linda