Snart ut?

Blev inte någon glass igår som jag hade tänkt. Duschade och sen var maten nästan klar så jag gick upp till dom istället (Y) Vid halv 7 åkte jag och mamma till Grimslöv och spelade bilbingo, blev tyvärr ingen  vinst men vi var nära rätt många gånger faktiskt, suck! Fick övningsköra hem och det gick helt okej :) Mamma tror jag satt bättre då men det var svårt att se (jag och My har problem att se saker framifrån, måste vrida huvudet för att kunna se saker framför) men den vi kom hem hela i alla fall :)

Idag har jag vaknat av att Lisa spydde, mysigt! Men lyckades somna om och vaknade runt 11 och har bara ätit frukost sen dess. Ska torka upp en spya på altanen med, tack Göran!
Såg att My ville gå och handla, vilket är bra för det behövde jag med så vi får väl gå ganska snart. Pappa sa att det skulle regna sen idag och det vill jag helst slippa! Borde hämta mina tabletter med, vet inte hur man gör bara. Alltid mamma som fixar sånt om det är på recept...

Just nu ligger jag i soffan och kollar på "Projekt runway" tror jag det stavas. Kollar inte så noga men orkar inte byta kanal! Ska börja läsa på min bok sen med tror jag.

xoxo linda
#1 - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

mums med spya!