Still doesn't know

Var ju på VC innan och gjorde två blodprover. Sen när jag kommit hem så ringer dom och ber mig komma imon igen för att göra ännu fler test så vi får se hur det går.

Innan vi gick till VC så messade Joel och frågade om vi skulle till G-kulla för slangen skulle va idag. så vi drog dit men det var fan helt dött. Men Ijo stannade lite med oss. Jag, My och Hannes va det bara för Joel stack hem. Men vi pratade lite med Ijo och sen kom min LILLA älskling, Daniel Lydigh, och då pratade vi med honom istället.
Vi stog ute ett tag sen skulle jag till VC då. Dom ringde och gav mig ny tid med så va dör vid tre istället.

När jag kom hem så åt jag och sen körde jag för att hämta My. Vi bytte om och sen kom Christoffers pappa och hämtade oss och sen åkte vi hem till dom och överraskade honom. Hans familj är härlig så jag hade kul :) Plus att deras djur är så sjukt söta!

Är hemma nu och är otroligt trött så ska kanske äta lite och sen lägger jag mig. Ska upp vid 7 imon för skulle va där mellan 8-12 så det är lika bra att köra vid 8 så jag vet att jag hinner med bussen till Växjö. Man vet ju aldrig hur mkt folk det är där eller hur många rör som måste fyllas!

xoxo linda