The day today

Idag vaknade jag vid 1, 1!! Jag har ALDRIG sovit så länge så det känns inte bra asså...
Men nästan så fort jag vaknade så hoppade jag in i duschen och sen gick jag och My ut. Skulle till djuraffären och kolla efter en tratt till Lisa, men dom hade inga så vi gick till Netto och köpte mat. Sen hem och nästan direkt ut i skolen! Låg och solade ett tag men det blev typ ingen färg :( Men den kommer ^^

Såhär såg jag ut när vi handlade i alla fall

Shorts, body och magtröja, enkelt och skönt (Y)

Har faktiskt inte gjort mkt mer idag. Jag och My gjorde pastsallad innan och har ätit det och gott som vanligt! Sitter och kollar på Glee nu i alla fall, har typ ett avsnitt kvar på denna skivan eller så kollar jag på det sista nu, men sen e det bara två skivor kvar och sen har jag sett hela säsong 1 :D Väntar bara på s.2 nu då.
Funderar på om jag ska läsa lite, men får se. Hade tänkt läsa ut boken så jag kunde läsa Harry Potter sen, den delen som ska gå på bio så jag vet vad som inte stämmer och så jag kan klaga, som alltid ;)

Längtar som satan tills del 2 kommer på bio 13 juli, måste se den då! Och två dagar senare är nästa roliga sak :)
Finns fler filmer jag vill se men det blir för dyrt till sist och måste ju orka också. Men kanske hittar någon att gå med eller så får jag se på datan. Men ska skrica upp vilka jag vill se så kanske Joel kan fixa dom på DVD till mig :)

xoxo linda