Top model

Kollar på Top model just nu. Repriser från typ 2006 eller något men orkar inte byta kanal ;)

Idag är ju min städ-dag så jag har hunnit göra ALLT på min lista. Har duschen kvar men duschade iskallt efter att jag klippt gräset och städat inne, super skönt var det! Sen gick jag och My ut med katterna och solade. Hatar att sola egentligen. Försökte få färg på ryggen men tror inte jag har sån tur.

När jag skulle klippa gräset så känner jag att jag har något i min sko och tar av mig den, då har jag lyckats döda en skalbagge mellan tårna. Kändes som att jag hade skalbaggar över hela kroppen bara för att jag hade en i skon, jag kollade ändå innan jag tog på mig dom och hade dom upp och ner och sånt men nejnej, fick inte ut allt -.-'

Just nu ska jag nog gå och äta lite glass (det får man nu när det är sommar) och sen ska jag nog duscha, eller om jag väntar på att mamma har gjort klart maten och sen går jag och duschar. Har ändå tid på mig, men ikväll sen så ska ju jag och mamma spela bilbingo :D Får hoppas det går bra :)

Jag LOVAR att bli bättre på att fixa bilder :P

xoxo linda