Vad man kan hitta

Städade mitt rum för någon dag sen och jag har en låda där jag spara på massa saker, bara onödiga saker egentligen men jag vill ha kvar dom bara. Jag kollade igenom den lådan för jag hade tänk kolla om jag hade så man kunde göra eget mobilsmycke (hittade inget) och då fick jag först sällskap av Lisa.



Sötnosen <3

När jag kollade i lådan så hittade jag typ alla mina.......

PEZ-figurer :D Jag är rätt säker på att vi har flera till men jag vet inte var dom är men här är några i alla fall.

Blev så glad när jag såg dom :P Har haft dom sen jag var liten och jag blev alltid så glad när jag fick PEZ.
PEZ är alltså godis, hårt godis i små bitar och om man köper en figur så brukar man få typ 2 eller 3 förpackningar med PEZ-godis i och en sån förpackning får plats i en figur. Om man lyfter upp huvudet så skickar den ut en godis. Ska nog börja använda sån igen för annars äter jag upp det för fort....

xoxo linda