Vaxjö - Maxi

Älsklingen kom sen med :)
Kom på nu att jag glömde visa en BH som jag köpte med, tycker den är ful men man kan ta av banden och den sitter uppe så var mest därför. Men den kom från Lindex och kostade 79,59:-

Men när Maxi kom så kollade vi skor med My och sen gick vi til McDonald's med mamma och "fikade" med henne sen körde hon oss till sjön och då gick vi runt den :) Jag tycker den är mysigt i alla fall :)
Men först satt vi på bryggan lite.




Det var bilderna från bryggan :)



Puss!

Får honom troligen på söndag också och då ska vi mya :) Blev ju inte så länge idag bara för att vi måste fixa inför imon :( Men tur att det finns fler dagar :)


När jag kom hem så åt jag tacos och drack iskall Blådåre, det är så otroligt gott! :D Sen gick jag och My till Norde för jag behövde kolla hur mkt pengar jag har kvar. Måste spara :(

Nu ska jag skriva en lista på alla ställen jag ska söka sommarjobb hos till nästa år xD Så man vet ;)

xoxo linda

#1 - amäända (a)

nawwwwwwwwwwwww, ni är så sööta tsm! ;D<3