Älska, glömma och förlåta

Idag är jag ledig, det är ju onsdag ;) Fast hela skolan är ledig idag för det är studiedag idag, så även My är hemma :) Vi har varit med pappa på golfbanan och det ser ju lovande ut för hans del :D Det gillar vi!
Sitter i min soffa just nu och ögonen rinner, vet inte varför, men så känns det också som att det blåser på något sätt så kanske är därför :)
Idag har jag en del att göra så ska snart sätta igång med det, men kände att jag behövde sitta och vila lite och det är skönt :D Vi ska till tippen sen så nu tänkte jag antingen dammsuga eller så tar jag och börjar träna lite. Annars tar jag träningen sen :)

Jag och My har blivit så duktiga att vi börjat tvätta själva så vi ska ner och byta i maskinen sen, vuxenpoäng? ;) (Alla andra som gör sånt själva brukar kalla det vuxenpoäng, så nu följer vi strömmen). Men det känns bra att kunna göra sånt själv, kan med diskmaskinen också men är inte så bra när det gäller allt annat förutom glas, matbestick och talrikar. Men det kommer :D Ska ju inte flytta hemifrån ännu :)

Imon är det matte och då ska jag börja jobba i kapitel 2 så får se hur det går. Ska även göra klart min mediauppgift. Eftersom jag redan var klar så fick jag en extra sak att göra så ska bara skriva in den också :D Men måste få VG på hela uppgiften, och alla vi har kvar för att få VG som slutbetyg i SV. Men det är bara att läsa texten om och om igen så den känns bra och inte har massa onödiga fel (som jag alltid har i ENG) så ska det nog gå bra!

Får nog bli en egobild idag som jag tog för ett tag sen, innan jag klippte mig i alla fall!

Riktigt stilig bild *not* men mina fina ojämna ögon, men den bjuder jag på :) Fördelen är ju att typ ingen läser så jag överlever ;)

Nu ska jag börja dammsuga lite!

Lär dig livets stora gåta
Älska, glömma och förlåta

Jag kan älska, men inte glömma och förlåta...

 
xoxo linda