Barndop

Idag var det barndop, mitt kusinbarn Theo döptes :) Det va kul, trevligt och mysigt ^^

I onsdags klippte jag mig och färgade håret, skulle ju bli blond. Om man säger såhär, jag var ljusare när jag kom dit. Alltså inte så speciellt nöjd, plus att hon klippte av jätte mycket av håret, fast det behövdes för det var så otroligt slitet.
Efter det skulle jag ta hål i örat, ont som satan gjorde det och dyrt med!

I torsdags fyllde jag och syrran 17 år, kul :) Fick många grattis och fina presenter :) Så tack mamma och pappa! Och My med ;) <3
My gjorde god efterrätt men man orkade inte hela och Hannes blev sjuk av den, perfekt gjort xD

Igår bowlade jag med UNF. Gick inte så jätte bra för mig, har verkligen varit bättre! Men men, det var ju kul ändå så det gör inget att det gick dåligt :) Discobowling blev det och det är ännu roligare men dom körde med samma skiva som dom gjort i flera år xD Fast de e låtar man inte hört på länge så de va rätt kul det med :)
Hemma runt halv elva tror jag och sen äta och kolla på inspelningar av BB :)

Nu ska jag se vad jag ska göra, har sjukt tråkigt och borde göra fyra/fem sidor i matte boken så jag blir klar med det dumma kapitlet!

xoxo linda