Down

Idag var det skola och det var faktiskt ganska intressant mot eftermiddagen för då kom en från smålandsposten eller något och pratade om (egentligen) journalistik och eftersom jag ska satsa på det yrket så var det jätte bra!
Fick sluta tidigare men kändes meningslöst eftersom ingen buss gick hem så fick ta den vanliga -.-'

Känner mig rätt nere, det gör jag i och för sig varje dag. En "vän" till mig sa att det ser ut som att jag har kul i skolan, eftersom jag är nere i skolan med så är jag antagligen bra på att spela (y'
Synd att allt inte kan vara bra bara, så man kan må bra, men inget är rätt längre typ.


Är ledig imon och då ska jag laga mat och städa, känns lite ovanligt för min del så vi får hoppas att det går bra! Pappa får hjälpa mig lite ;)
Just nu sitter jag i sängen och typ glor på TV, har otroligt tråkigt...
På fredag ska jag kanske köpa ett par efterlängtade skor, om dom finns kvar då, och om dom va så snygga som jag minns att dom skulle va, men vi får se!  Annars sparar jag pengar ;)

xoxo linda