En sömn

Igår hade vi simning på idrotten. I måndags så kändes det inte så farligt och jag såg nästan fram emot de lite, men sen igår så sabbades det p.g.a en kille i klassen som är så sjukt äcklig. Ska verkligen undevika honom nu och sluta prata med honom!

Men simningen gick ganska bra, men jag och Elin fick säga till honom ett antal gånger *idiot*. Efter idrotten så hämtade mamma mig och My och så åkte vi och jobbade, innan det handlade vi och då kom jag på att vi kunde äta tacos, och det ska vi göra idag! :D

Skulle åkt till mormor idag egentligen men hon ska fira min kusin som fyller år på måndag. Får se om vi ska firas i helgen, kan ju va kul :) Jag gillar min släkt, allla är så roliga, i alla fall de som är över 20 år. Och självklart Isak och Theo :)
Så det blir att vara hemma idag och äta tacos. Har varit nere i tvätten idag med, duktig!

Göran ligger i min säng och är så söt :) Min älskling ;) Även om jag saknar min gamla...
Mitt fredagsmys åkte till Örbero (tror jag) igår så det blev inget :P Måde fila mina naglar med -.-'   Och även om det inte är så fint väder ute så ska jag nog gå ut med Göran och kanske My och ta kort, i trädgården, kan ju va kul :) Måste få mamma att rikga försäkringsbolaget i veckan med...
Om vi tar lite kort idag så kommer det bli bättre med att lägga in bilder ;)



Saknar mitt gamla hår, färgen och längden :( Nu är det bara blää!

xoxo linda