Hellcats

Sitter och kollar på "Hellcats" som är en ny serie tror jag, som jag började kolla på förra veckan. Det är en cheerleading serie och sånt är ju kul :) Ska kolla på lite olika inspelningar idag, är ju ldig imon men ska va med pappa då och vi ska iväg och lite sånt :)

Idag va det skola, va väl inte så jätte kul men vad gör man? Hade redovisningar idag och en va riktigt kul faktiskt :) Och det brukar inte hända eftersom redovisningar är så sjukt tråkigt! Och jobbigt!
Kom på nu att jag måste fråga min lärare om nar jag ska redovisa en sak inom media, ser inte fram emot det men så är det gjort. Nästa vecka ska jag ha redovising i svenska och det ser jag verkligen inte fram emot men man får ju ha powerpoint så det hjälper lite. På fredag är det redovisning i engelska och jag hoppas det går bra, den sker inför halvklass så det hjälper lite det med.
På fredag redovisar jag om Bahamas!


xoxo linda