My lover, my life

Sitter och lyssnar på musik just nu och ska se om jag kan lägga in den låten från youtube på något sätt, Det finns en "knapp" där det står länk men den går inte att använda -.-' men men, jag får se om jag löser det! Google finns ju alltid ;)


Idag ska jag, My och mamma till mormor, trevligt! Jag har hunnit dammsuga, fixa i rummet och sitta vid datan, duktigt ;) Vill verkligen handla och ha massa pengar, finns så mycket jag vill ha :(

Jag tror faktiskt jag lyckades med låten där uppe, tack vare google ;) Nej jag lyckades inte så låten kommer i nästa inlägg :P
Jag är rätt sugen på att skaffa ett gymkort på Friskis och Svettis ju och jag tror jag och My ska ta upp det med mamma så får vi se hur det blir :D 1 år kostar typ 1200 för oss, om vi väljer ungdom men sen fanns det CSN kort sak också och det har ju vi med det är dyrare så vi får se om vi kan ta ungdom ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och spela Mahjong Titans :D

xoxo linda