Unsda

Så säger alltid min matte/idrottslärare när han ska säga onsdag, gillar hans dialekt xD
I alla fall, idag är jag ju ledig men blev fan inge sovmorgon för min del, vid kvart över 8 ringer det på dörren och då är rörmokarna här, utan förvarning eller någonting! Men det har gått rätt bra ändå, fast lite surt va det!

Att dom är här gör att jag INTE kan städa och det vill jag faktiskt. Men jag har gjort mat och fixat på rummet så alltid något. Maten gick att äta och det var gott så de va positivt tycker jag ;)

Ikväll ska vi kolla på en konsert på Thalia och se om de e något att lyssna på (tur att det är gratis!) och dit ska jag med mamma, My, Hannes och hallonet Janeth ;) Alltid trevligt!

Om jag orkar så ska jag snatr gå ut och gå en liten runda, men först ska jag läsa igenom mitt arbete en sista gång för att se att det verkligen inte är några små löjliga fel som sänker betyget (som det alltid blir) för dom är så irriterande!
Det är ju fint väder ute, kanske ska ta lite kort när man ändå håller på?

xoxo linda