Dagens köp!

Detta köpte jag idag! Allt e dock inte på bild eftersom jag har beställt en kamera som kommer i veckan men den kostar 2190:- :) Det är en svart hybridkamera. 


Syns inte så bra på bild men det är en lite digitalkamera som jag ha lekt lite med idag. Den kostade 1490:- Jag ville ha den i rosa men det fanns bara visningsex och det ville jag inte ha så det blev en svart istället :)


Försökte vända den men den ville inte. I alla fall, det är en lite väska till den lilla kameran, jag köpte den för man fick ett minneskort till den så sparade pengar ;) Den kostade 199:- Väska + minneskort då alltså.


Kameraväska till den större kameran. 249:- kostar den.


Nya skor :) Älskar dom! Mina ända äkta converse xD Har ju 3 andra men alla e fejk men älskar dom med. Dessa kostade 499:- Så hoppas dom va värda det :o

Det var allt jag hade köpt idag, och det va allt jag kommer köpa på ett tag ^^
Men nu när jag har kamera så kommer det i alla fall dyka upp bilder här mer :)

xoxo linda