F

Började dagen med att duscha. Första gången jag tvättade håret sen jag slingade det och i stort sett all färg sitter kvar :D Har blekts lite men ändå helt okej ^^

Hade idrott idag. Hade inte med Mys klass sen för dom skulle va ute och min klass skulle va inne. Det var Volley boll eller hur det stavas och jag HATAR det för det gör så sjukt ont men idag var det faktiskt rätt kul. Fick "sörva" rätt mkt men gjorde ju poäng då så jag har ju gjort lite nytta i alla fall för annars undvek jag bollarna. E ju bollrädd...

Åkte hem efter den och har inte gjort något vettigt sen dess. Har läst typ tre kapitel av "Mitt nya jag" och den är fortfarande bra :) Men snart är det "Så ska det låta" så ska glo på det och kanske tjocka mig med ostbågar. Ångrar lite att jag och Sötnosen skulle sova nästa helg istället för idag för jag saknar honom redan och hade varit mysigt att ha någon att mysa med :) Men men, får ju honom någon annan dag istället :)

"Baby love, my baby love"

Är så sugen på att läsa Harry Potter! Men ska läsa ut denna först och sen blir det ju den andra boken jag köpte i Ullared. Älskar att läsa :P Men jag läser ut dom fort så jag kan börja med HP sen :)

xoxo linda