Home alone

Näe inte riktigt.

Sov i Växjö med Älsklingen igår och jag tyckte vi hade väldigt mysigt :) Som alltid! Vi kollade på film, diskade och gjorde mat. Mamma och Maxi satte ihop bäddsoffan, med hjälp av mig ;) Men den blev jätte bra faktiskt och vi sov i den inatt då ju. Gick jätte bra, en halv meter till så hade jag fått plats bra med. Men du är mysig ändå sötnos!

Skulle tydligen inte till skolan idag och komma imon istället men eftersom jag kom idag så slipper jag imon. Har idrott ihop med Mys klass men ingen vet riktigt var vi ska vara förens halv 10 imon, troligen.

Vi gick och la oss någon gång efter 12 och jag har vaknat minst en gång varje timme men vid 5 gav jag upp för jag fick en armbåge i ögat så väckte honom och då kollade vi på Glee istället :) Jag gjorde klart disken också! Men känns som att jag ska ramla ihop hela tiden så kanske borde gått och lagt mig istället. Men ska nog göra det snart. Sovmorgon imon så har tid på mig att sova :)

Va tänkt att vi skulle sova imon med men jag ville träffa mormor för jag har inte träffat henne på länge så vi valde att sova nästa helg för då blir det 2 månader tsm :) Eller jag valde att göra så och han gick med på det.

Ska nog packa upp allt jag hade med mig, om jag orkar. Bild på hur håret blev kommer när jag orkar fixa det :)

xoxo linda