Home

Har precis ätit upp mina chips från IKEA. Känner mig lite tjock nu så måste ta tag i träningen någon gång! Kanske ska ta 30 minuter på bandet imon om jag hinner. Ska ju till Växjö och jag tar bussen 12:07 och är där till 15:00 occh sen åker jag till skolan för att träffa Maxi lite eftersom han slutade tidigare idag och sen träffas vi bara på lunchen på fredag, om vi inte har idrott ihop. Hinner sakna honom för mycket så tänkte komma och träffa honom om jag ändå är inne liksom :)

Fick veta hur det gick på provet. Hamnade mellan G och VG så det blev ju ett starkt G då så jag är faktiskt jätte nöjd, det kändes ju som att det inte gick bra så blev överlycklig xD Så nu är jag ledig från resten av mattelektionerna. Är ju ledig från svenskan med så är fri på torsdag :) Men ska kolla med Kajsa för säkerhets skull så jag vet att jag inte behöver komma. Om jag är fri varje torsdag så är det bara 10 skoldagar kvar för mig! :D

Hade följe med John till bussen idag, trevligt! Bara messat med varandra förr så detta va nytt ^^ När jag stod och väntade på bussen så messade Joel och påminde mig om att det va möte idag, hade jag totalt glömt bort! Men sen CPade bussföraren sig och tappade bort sin tjänstetelefon, men sen visade det sig att han hade den i fickan -.-' Tog ju extra tid bara för att han skulle stanna och leta efter den. Men jag kom till lokalen ca 20 minuter sent men det gjorde inget. Det gick bra där och på fredag blir det pizza där :) Ska bara kolla när och var :P

xoxo linda