Kompis pris

ICA låten är ju för gullig, speciellt videon xD

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, hade svenska först och första passet så gick vi igenom ett prov vi haft, fick 76 av 99, va väl helt okej. Det var många som inte blev godkända och man va tvungen att ha minst häflten så känns bra gör mig!
Efter det skulle vi läsa ett papper och det handlade om krig och det skulle vi diskutera i par. Det gick faktiskt riktigt bra för oss, läraren verkade tycka att vi va bra.

Hade matte efter det och då va jag helt slut i huvudet och allt gick fel vilket gjorde mig skit förbannad!
Fick sluta 5 minuter tidigare idag och det lilla kändes som det behövdes.

Jag tog en tidigare buss hem för jag skulle hämta mina bilder på Estvalls, eller först skulle jag se om dom va klara och det var dom :) Är jätte nöjd! Dock hade jag varit dum och haft samma bild 3 ggr och på några hade jag dubbelt av så det retar mig lite, men vafan, dör ju inte :)

Imon är det redovisning på engelska och jag längtar INTE! Men hoppas att det går bra, det är ju inte inför hela klassen! Det som suger är att jag har rast mellan 9:30-13:00 och det suger lite. Kanske ska se om Maxi vill in och underhålla mig, dom börjar säkert sent imon, fusk :(

xoxo linda