"Mitt nya jag"

Jag har börjat läsa en ny bok då jag har läst ut "Karriär och köksbesvär" (som var bra, faktiskt). Jag köpte ju två böcker när jag va i Ullared och har nu börjat läsa en av dom då som heter "Mitt nya jag".

Har läst 6 kapitel och den är bra än så länge :) Lite jobbig att hänga med ibland men det går bra annars. Får se om jag läser något idag.

Är ju ledig idag men har inget att göra...
Fixade ögonbrynen innan men dom blev nog inte så jätte bra, men inget att göra åt det nu! Mamma kommer hem snart verkar det som så hon får följa med mig ner i tvätten och hämta lite kläder samt tvätta då.

Får se vad jag ska göra, kanske att jag gör lite skolarbete för jag vet inte om Henrik vill gå igenom mitt nationella imon och om han vill det så vet jag inte hur mkt tid jag har på mig att jobba klart sen. Jag ska skriva om tre intervjuer och lägga in min krönika sen är det klart, men om jag fixat två intervjuer idag så borde jag klara mig!

Saknar Älsklingen jätte mycket men vi träffas ju imon, en liten stund i alla fall :)

xoxo linda