NP

Har nationellt prov imon i engelska A, hoppas det går bra. Vi ska tydligen skriva och det var tur att man får ha sin dator med sig för annars hade jag fått kramp! Köpte naturgodis med My innan så jag hoppas att vi med får ha något sånt för annars klarar jag mig inte.

Skolan va rätt seg idag, den första lektionen gjorde jag ingenting på eftersom jag redan var klar och då fanns det inget annat att göra, så 3 timmar åt helvete eller något sånt. Lektionen efter lunch va väl lite bättre, dock fick jag göra nästan allt i grupparbetet men som tur väl är så vet läraren det så jag hoppas jag inte straffas för att vi inte blev klara. En killes mobil i klassen blev snodd med på rasten. Troligen av en i klassen men även två i den andra klassen va i vårat klassrum under tiden. Tycker sånt är så sjukt omoget och jävligt fattigt! Asså seriöst.

Har inte gjort så mycket mer idag, mår inte så bra här men vad gör man? Jo, musik för då är man i musiktankar och det gillar jag.

Imon sover jag och My i Växjö för vi orkar inte ta bussen på torsdag, eller i alla fall jag ska det. Verkar som hon med ska det fast kommer in senare. Jag stannar i Växjö hela dagen för jag ska ju iväg med Maxi lite. Får se om han orkar stanna kvar lite så vi kan träffas en stund, men det visar sig!

xoxo linda