Snart - mot Växjö

Har fixat allt som behövdes fixas innan jag skulle till Växjö och lite till :) Känns riktigt bra faktiskt! Hade ställt mobilen på 10 så har varit uppe och fixat sen dess! Duktigt :D

Ska snart till Växjö då, ska ge mig på en klänning från Turkiet som jag inte har använt sen jag kom hem där i från, dels för att den är så dum vid brösten men jag har en tröja med mig för säkerhets skull :) Och så ska jag ge mig på ett par "nya" skor. Köpte dom för ett tag sen men har aldrig använt dom, kan vara för att det är platåskotr. Men jag har studerat dom lite och så höga är dom faktiskt inte, men det beror ju kanske på vad man är van vid...
Har ändå vanliga skor med mig i fall mina fötter skulle dö!

Har precis gjort matte och lyssnar på musik nu och just nu spelas ICA - Kompispris. Sommarplåga helt klart ^^ Men den är ju så rolig om man tänker på vad den egentligen handlar om xD

Känner mig lite uttråkad men kan inte göra så mycket för jag vill inte bli full med päls och jag kan inte gå till bussen än för jag orkar inte sitta och vänta i ca 20 minuter :P Men får se, kanske blir att jag går dit ändå, vädret är ju faktiskt fint :)

Ska se om det blir några bilder idag ^^

xoxo linda