Söndag

Har varit riktigt skönt väder idag, i alla fall vissa stunder. Va ute och klippte gräset innan och då var det varmt och skönt! Underbart, hoppas det fortsätter så eller blir ännu bättre. Lite segt när det blåser ju. Låg ute och solade och läste innan medans katterna lekte i trädgården.

Har inte gjort så mkt mer idag. Nytt avsnitt av Hellcats idag som jag ska kolla på sen. Såg sista halvan av det nyss och det verkar bra :D

Vi kanske åker till lägenheten sen för att fixa soffan men vi får se hur vi gör.

Måste fixa mina naglar men orkar inte riktigt. Färgade håret igår men det blev ingen större skillnad. Lite lite ljusare så får se hur det ser ut efter sommaren, är jag inte ljusare då så blir jag mörkhårig igen tror jag. Funderar på mörklila men får se. Håret mår inte bra av blekningen och jag tror att blekningen är värre än "vanlig" hårfärg. Men jag vet inte.

Ledig imon så får se vad jag gör då. Är det varmt och soligt så ligger jag troligen på en filt i trädgården :)

Nu ska jag gå upp och kolla om min rosa bikini är helt ren än. Har fått tvätta den 4 ggr för att det blir lila sträck hela tiden. Blev det på båda men den oranega överdelen blev ren efter 2 eller 3 tvättar, underdelen blev ren efter 3 ggr men upptäckte att den är lite lila ännu men det skiter jag i nu. Så nu ska jag se hur det ser ut.

xoxo linda