Stay

Vet inte om jag har nämt det innan men jag och mamma letade efter en låt för ett tag sen. Joo jag tror jag har sagt det... I alla fall, och då lyssnade jag på den innan och den är faktiskt riktigt bra på ett ställe, inte vad man har tänkt sig och det låter bra :)
Stay - Shakespears sister
tror jag dom heter ^^

Blev inte att cykla/gå ut med mamma innan, hon orkade inte så jag åt lite och sen satt jag uppe hos dom istället. Trevligt det med :)

Måste åka buss till skolan på fredag och jag hatar att ta den bussen för den är alltid så full! Gillar inte det. Förr var det smidigt för då kunde jag sitta jämte Joel, oftast i alla fall och då hade han sparat en plats åt mig jämte honom :)

Känner mig rätt slut just nu så ska nog sova snart faktiskt. Ska upp vid tio för jag har saker att göra innan jag åker till Växjö.

Måste in till Växjö någon mer dag. Funderar på om jag ska det nästa onsdag för jag ska gå runt i affärer på Samarkand i så fall för där är det andra affärer som inte finns inne i stan, men jag får se. Har inte så jätte mycket pengar just nu men jag ska köpa någon mer bikini i alla fall för även om jag älskar mina svarta så är det roligare med färg. Kom på att jag har en brun/guldrig men den använder jag aldrig för överdelen är för liten och det är inte så jätte snyggt med den underdelen till en svart överdel, men jag löser det på något sätt :)

Nu ska jag gå och lägga mig, har fixat allt som måste fixas innan jag lägger mig så nu är det bara att slå igen datan, messa älskling och sen lägga mig och glo på TV tills ögonen inte orkar mer! God natt!

xoxo linda