Tjockt

Min hals är jätte tjock. Det liksom drar ihop sig så man tror man ska spy. Den är typ lite svullen tror jag. Trodde jag skulle spy innan när jag upptäckte det så sprang till toaletten, men jag klarar mig ;)

I alla fall så ringde jag mamma för säkerhets skull för att se om hon visste vad det kunde va eller om hon kunde komma på något tips men vi kom fram till att jag ska dricka vatten (Y) Men jag får inte böja ner huvudet för då trycker det på i halsen, om man kan säga så. Dålig på att förklara....

Sötnosen sa att han är här typ kvart i fyra så jag väntar på honom just nu. Får se vad vi gör sen då, är rätt trött faktiskt så blir nog att stanna här. Men om vi är på stan/vid sjön så har vi ju nära till stationen så vi slipper ju stressa till bussarna i så fall, men det löser sig :)

Ska dricka lite vatten nu sen får jag se vad jag gör, börjar bli hungrig igen :S Och yr -.-' Kanske därför det blir så i halsen. Kanske börjar bli sjuk eller så e det allergi, men vet...

xoxo linda