Tråkar

Har bara tre saker kvar på min lista som jag måste göra. Har gjort kanske typ 5 saker eller något. Men nu ska jag snart till duschen och efter det ska jag upp och hämta våg tången så jag kan fixa håret :)

Har precis tränat i över en timme tror jag. Lekte lite med Lisa för hon kröp in i mitt påslakan och hon ligger där ännu med Göran utanför, så fina. Har lite ont i mitt huvud pga träningen men det går nog över. Funderar på om jag ska ta en macka till. Vet inte vad jag ska göra för mat för jag kan inget om mat :o Annars får jag väl steka hamburgare eller något liknande, får se helt enkelt. Under tiden jag har tränat så har jag kolla på "Så ska det låta" i datorn, hade det på min boxer men den bråkar som fan så tog bort det och kollade idag istället :)
På något sätt blev det mkt lättare att gå på bandet när man hade det att kolla på, tiden rullade på mkt bättre då och man tänkte in "Okej, 15 minuter kvar" utan man tänkte mer "Oj har jag redan gått så lång tid" och det är skönt :P 

Fick brev från min "kompis" men skummade bara igenom det men jag såg att han fick komma hem i juni eller juli, kollade inte så jätte noga, och han vill träffas men vi får väl se hur det blir med det. Maxi vill inte att jag ska det och jag förstår honom helt där. 

Nej, nu ska jag ta en macka och hoppa in i duschen! 

xoxo linda