Veckans planer

Jag har inte så mycket inplanerat eftersom det inte händer så jätte mycket i mitt liv. Men i alla fall

Måndag: Inget att göra efter skolan, bara göra lite matte.
Tisdag: Göra mer matte...
Onsdag: NP i ENG och efter det till .... med Sötisen. Eventuellt städa hemma och kanske sova i Växjö, beror på om jag orkar.
Torsdag: Öva till redovisningen som ska va på fredag.
Fredag: Redovisning i ENG. Jobba efter skolan.
Lördag: Fira min pojkvän nummer 2, även kallad Isak :)
Söndag: Vet inte ännu, troligen bara slappa.

Någon dag ska jag försöka ta mig till Norrhult, men svårt eftersom man nästan måste sova där då det är dummt när han bor i skogen. Men det löser sig alltid :) Skönt när det blir sommarlov för då kan man kanske sova över mer och det är ju ingen skola så gör inget om man är hemma sent, hoppas jag!

xoxo linda