Alkohol

Jag vet inte om jag har sagt det förut, men jag HATAR när folk ska skryta om att dom festar, dricker och blir svin fulla och sen säger vad dom gör på fyllan. Jag tycker det är så otroligt irriterande och löjligt, vad är det som är så "häftigt" med att dricka?
Jag kanske säger detta för jag är nykterist, jag vet inte. Men om någon berättar, jag tror inte ens jag lysnar. För jag bryr mig inte!

Och i morse hörde jag en låt som heter "Hangover" och jag kunde nästan skrika. Det är så sjukt omoget! Jag ser ingen poäng med att berätta om allt sånt. Det är så otroligt många ungdomar som dricker och gör samma jävla fel, så varför berätta det?

Man kan väl prata med varandra om mam var på samma fest eller så, men helt ärligt så bryr jag mig inte. Det är något som stör mig jätte mkt.

Det är inte häftigt att dricka, det är bara onödigt och löjligt. Heller göra misstag man är medveten om än att göra det och kanske inte minnas eller få sån jävla ångest p.g.a spriten. Usch...


xoxo linda