Bildspel

Vi har som fotoläxa/fotouppgift att göra ett bildspel med en låt. Jag har jätte problem med det. Jag har några alternativ, på låtar jag bli glad av. Men om man läser texten är alla typ emo, det är skit svårt. Men annars kör jag mitt race. Men känns som den kommer bli så sjukt tråkig att alla kommer somna...

Fick sluta tidigt idag. När jag precis hade satt mig på bussen så ringer det. Då är det Smålandsposten som ville ställa lite frågor om mig ang. lucian. Jag ångrar redan några svar. Dom frågade om förebild och jag har ingen egentligen, men så sa jag mamma till sist och nu känner jag mig jätte taskig för han är ju också en förebild. Det är ju det föräldrar ska vara. Så jag kom på att jag kunde svarat mormor på den frågan för jag tycker hon är väldigt häftig och sånt, men det är för sent nu...

När jag kom hem så dammsög jag och tömde en påse chips, eller i alla fall det som va kvar :$ inte bra Linda, på en vardag och allt.... Men jag klarar mig :D Sen har jag läst lite i min bok som jag har lånat. Den ska in typ 29 november och jag är inte halvvägs ännu, måste bli bättre på det. Men annars kanske jag kan låna om den, om det inte är någon "kö" på den.

xoxo linda